Finanse

2024 ROK (stan na 09.04.2024)

DOCHODY: 17.098,93 zł

WYDATKI: 7.144,76 zł

BILANS: + 9.954,17 zł (0 zł w kasie klubu, 9.954,17 zł na koncie bankowym)

-------------

PRZYCHODY:

* Nadwyżka budżetowa z 2023 roku - 5,44 zł

* Wpłaty sponsorów - 2500 zł (2 500 zł - Tarczyński)

* Dotacja z gminy Milicz - 14 500 zł

* Dopłata zawodników do sprzętu - 93,49 zł (93,49 zł - J.Radgowski)

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 1147,03 zł (155 zł - rękawice Balaga, 495,54 zł - zakup siatek na małe bramki, 203 zł - buty Radziszewski, 293,49 zł - buty J.Radgowski)

* Opłata sędziów - 4378 zł (4168 zł - e-delegacje runda wiosenna, 100 zł - sparing Łazy, 60 zł - sparing Węgrów, 50 zł - sparing Postolin)

* Opłata związkowa - 525 zł (500 zł - kara dyscyplina M.Zbierant, 25 zł - opłata za kartki R.Basa)

* Wynagrodzenia - 200 zł (200 zł - gospodarz)

* Utrzymanie boiska - 382 zł (215 zł - akumulator do kosiarki, 23 zł - smar, 144 zł - filtry i olej)

* Inne wydatki - 501,78 zł (300 zł - zwrot paliwo W. Sobkowiak, 127,98 zł - 12 zamrażaczy i 10 igieł do pompek, 73,80 zł - pieczątki)

* Opłata bankowa - 10,95 zł (9 zł - za 9 przelewów, 1,95 zł - prowizja za SMS)

---------------------------------------------------

2023 ROK

DOCHODY: 37.836,39 zł

WYDATKI: 37.830,95 zł

BILANS: + 5,44 zł (0 zł w kasie klubu, 5,44 zł na koncie bankowym)

-------------

PRZYCHODY:

* Wpłaty sponsorów - 6950 zł (3 000 zł - Tarczyński, 1200 zł - Bank Spółdzielczy w Miliczu, 1000 zł - Texim, 500 zł - Apteka Lorfarm, 500 zł - Stanisław Kuśnierz, 500 zł - Meble Rząsa, 200 zł - skup Adam Michalak, 50 zł - Betoniarnia Pracze)

* Wpłaty sponsorów na zamki na Turniej - 2000 zł (1000 zł - Bank Spółdzielczy w Miliczu, 1000 zł - FGGM Development)

* Składka członkowska 3 osoby - 90 zł

* Dodatkowe wpłaty - 375 zł (205 zł - B. Jakubowski, 170 zł - L. Zbierant)

* Dotacja z gminy Milicz - 27 000 zł

* Dopłata zawodników do sprzętu - 1421,39 zł (499 zł - K. Dziuba, 219,40 zł - P. Szewczyk, 259 zł - W. Sobkowiak, 313,99 zł - M.Zbierant, 110 zł - Baziuk, 20 zł - Ł.Matuszewski)

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 4.674,38 zł (699 zł - buty K. Dziuba, 419,40 zł - buty P. Szewczyk, 459 zł - buty W. Sobkowiak, 222 zł - getry 12 sztuk + spodnie Dziuba, 513,99 zł - buty M.Zbierant, 310 zł - buty Baziuk, 179,99 zł - buty S. Balaga, 190 zł - rękawice bramkarskie, 205 zł - nadruki spodnie + opaska kapitana, 200 zł - buty K. Nowacki, 1056 zł - buty D.Dołhacz + herby 3D, 220 zł - buty Matuszewski)

* Opłata sędziów - 7 293 zł (3647 zł - e-delegacje runda jesienna, 70 zł - sparing Ujeździec Wielki, 50 zł - sparing Łazy, 100 zł - spring Borzęcin, 3126 zł - e-delegacje runda wiosenna, 50 zł - sparing Postolin, 50 zł - sparing Ujeździec Mały, 50 zł - Cieszków, 150 zł - Żmigród)

* Opłata związkowa - 5 000 zł (50 zł - opłata dyscyplina 5 kartek, 1850 zł - oplaty transferowe jesień i ryczałtowa klasa A), 50 zł - opłata dyscyplina 5 kartek, 100 zł - opłata dyscyplina A. Basa, 1950 zł - opłaty transferowe wiosna, 750 zł - opłata ryczałtowa klasa A, 250 zł - opłata za kartki J. Radgowski, A. Balwar, Płuska, N. Radgowski, T. Radziszewski i Dołhacz)

* Wynagrodzenia - 9000 zł (8500 zł - trener, 500 zł - gospodarz)

* Transport -  8350 zł (650 zł - bus Korzeńsko, 650 zł - bus Skokowa, 700 zł - bus Krzyżanowice, 700 zł - bus Parasol Wrocław, 650 zł - bus Wielka Lipa, 700 zł - bus Maślice Wrocław, 650 zł - bus Wisznia Mała, 650 zł - bus Oborniki Śląskie, 500 zł - bus Twardogóra ,600 zł - bus Pęgów, 500 zł - bus Skarszyn, 1400 zł - bus Wrocław i Krzyżanowice)

* Turniej Charytatywny - 2000 zł (2000 zł - zamki dmuchane)

* Inne wydatki - 440,17 zł (52,80 - 2 maście bengay, 80 zł - masaż Polis, 180,97 zł - pokrycie deficytu za 2022r., 100 zł - zwrot paliwo W. Sobkowiak, 26,40 zł - maść bengay)

* Utrzymanie boiska - 1024,80 zł (156 zł - 3 wapna, 156 zł - 3 wapna, 52 zł - 1 wapno, 89 zł - zakup Starane, 156 zł - 3 wapna, 156 zł - 3 wapna, 68,87 zł - smar i płyn do chłodnicy, 120 zł - 3 wapna, 40 zł - karbid krety, 30,93 zł - śruba rzymska)

* Opłata bankowa - 48,60 zł (39 zł - za 39 przelewów, 9,60 zł - prowizja za SMS)

2022 ROK

DOCHODY:  42 720,17 zł

WYDATKI: 42 901,14 zł

BILANS: - 180,97 zł (minus 200 zł w kasie klubu, 19,03 zł na koncie bankowym)

-------------

PRZYCHODY:

* Nadwyżka budżetowa z 2021 roku - 290,33 zł

* Składka członkowska 2 osoby - 60 zł

* Wpłaty sponsorów - 12 850 zł (6.000 zł - Tarczyński, 2200 zł - Bank Spółdzielczy, 1000 zł - Texim, 500 zł - Apteka Lorfarm, 500 zł - Wesco, 500 zł - Meble Rząsa, 500 zł - Budownictwo Tyczyński, 400 zł - Piotr Lech, 200 zł - Piotr Dziedzic, 200 zł - sklep Adam Michalak, 300 zł - Małgorzata Uszyńska, 300 zł - Ireneusz Michalak, 150 zł - Edward Markiewicz, 100 zł - Z. Balaga)

* Dotacja z gminy Milicz - 23 000 zł

* Dotacja z powiatu - 3 000 zł

* Dopłata zawodników do sprzętu - 2754,84 zł (154,99 zł - K.Bielak, 219 zł - A.Jurczak, 149,99 zł - M.Iwanicki, 129 zł - M.Balwar, 43,89 zł - Horbik, 120 zł - R. Basa, 99,99 zł - A. Krupa, 999 zł - N. Radgowski, 140 zł - J.Radgowski, 28,99 zł - Ł. Matuszewski, 669,99 zł - M. Płuska)

* Zakup sprzętu - 765,00 zł (200 zł - T. Kiszczak, 160 zł - K. Kukfisz, 160 zł - E. Latif, 160 zł - T. Trofluk, 85 zł - T.Michalak)

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 12 229,94 zł (354,99 zł - buty K. Bielak, 1535 zł - koszulki polo, treningowe, 3 dresy Keeza, 3714 zł - zakup 17 dresów, 718 zł - koszulki meczowe, 219 zł - buty A. Jurczak, 349,99 zł - buty M.Iwanicki, 180 zł - rękawice M. Chorąży, 329 zł - buty M.Balwar, 243,89 zł - buty Horbik, 1139,10 zł - zakup 25 szt. białych getrów i 6 spodni treningowych, 320 zł - buty R. Basa, 299,99 zł - buty A. Krupa, 1199 zł - buty N. Radgowski, 340 zł - buty J. Radgowski, 228,99 zł - buty Ł. Matuszewski, 189 zł - rękawice M. Chorąży, 869,99 zł - buty M. Płuska)

* Opłata sędziów - 7 230 zł (3575 zł - e-delegacje runda jesienna, 100 zł - sparing Borzęcin, 100 zł - turniej, 50 zł - sędzia Będkowo, 3255 zł - e-delegacje runda wiosenna, 100 zł - sparing Sulmierzyce, 50 zł - sparing Widawa)

* Festyn - 1 995,99 zł (1000 zł - zamki, 995,99 zł - rower na loterię)

* Opłata związkowa - 3 700 zł (1300 zł - opłaty regulaminowe DZPN, 500 zł - opłata transfer P.Jurczak, 200 zł - opłata licencyjna, 600 zł - opłata ryczałtowa klasa A, 300 zł - kara A.Basa, 100 zł - kara R. Basa, 100 zł - opłata dyscyplinarna za 5 kartek, 600 zł - opłata żółte kartki A.Bielak, M.Płuska, R.Basa, D. Baziuk, M. Horbik, Ł. Matuszewski, K.Nowacki, A.Balwar, A.Krupa, M.Zbierant)

* Wynagrodzenia - 7 400 zł (5300 zł - trener, 2100 zł - gospodarz boiska)

* Transport - 6600 zł (2600 zł - za rundę wiosenną, 4000 zł - za rundę jesienną

* Utrzymanie boiska - 2 827,95 zł (109,80 zł - styropian, 26,32 zł - karabińczyki do piłkochwytów, 90 zł - wapno 2 worki, 10 zł - olej do kosy, 16,50 zł - karbid, 67,95 zł - środek na chwasty Starane, 35 zł - zwrot część do kosiarki koło, 513 zł - nawóz lato, 462 zł - zwrot części do kosiarki, 197,99 zł - zakup części kosiarka, 44,99 zł - termostat bojler, 1149,77 zł - nawozy wiosna, 14,90 zł - worki na śmieci, 21,50 zł - karbid krety, 33 zł - płyn do chłodnicy, 35,23 zł - zaciski do siatek)

* Inne wydatki - 814,21 zł (35,97 zł - węgiel drzewny 3 szt., 22,95 zł - bengay, 44,80 zł - igły i ciśnieniomierz, 51,58 zł - zakup flag, 139 zł - prezent dla p. Olka, 45,44 zł - woda i brykiet, 300 zł - zwrot za paliwo A. Balwar, 117,47 zł - druk ulotek i pieczątki, 57 zł - 3 książki ze sprawozdaniami)

* Opłata bankowa - 103,05 zł (67 zł - za 67 przelewów, 20 zł - opłata za kartę podpisów, 16,05 zł - prowizja za SMS)

---------------------------------------------------


2021 ROK

DOCHODY: 36 429,61 zł

WYDATKI: 36 139,28 zł

BILANS: + 290,33 zł (0 zł w kasie klubu, 290,33 zł na koncie bankowym)

-------------

PRZYCHODY:

* Nadwyżka budżetowa z 2020 roku - 4 276,82 zł

* Składka członkowska 2 osoby - 60 zł

* Dotacja z gminy Milicz - 22 500 zł

* Dofinansowanie z DZPN - 500 zł

* Wpłaty sponsorów - 6 250 zł (1500 zł - Tarczyński S.A, 1000 zł - Bank Spółdzieczy, 1000 zł - Małgorzata Krajewska, 800 zł - Nadleśnictwo Milicz, 500 zł - Piotr Lech, 400 zł - Józef Lorenc, 600 zł - Małgorzata Uszyńska, 200 zł - Ireneusz Michalak, 250 zł - Edward Markiewicz)

* Dopłata zawodników do sprzętu - 2842,79 zł (39,40 zł - A.Bielak, 100 zł - M. Mocydlarz, 156,97 zł - M. Zbierant, 250 zł - M. Horbik, 99,99 zł - K. Mielnik, 1758,99 zł - N. Radgowski, 159,99 zł - W. Sobkowiak, 131,98 zł - J. Płaziuk, 80,49 zł - Pękalski, 44,99 zł - K. Bielak, 19,99 zł - M. Chorąży)

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 8040,31 zł (239,40 zł - buty A.Bielak, 219 zł - rękawice M. Chorąży, 289 zł - buty M. Mocydlarz, 1199 zł - buty N. Radgowski 2, 307,99 zł - rękawice bramkarskie M. Zbierant, 347,98 zl - buty M. Zbierant, 450 zł - wkładki M. Horbik, 164 zł - buty M. Balwar, 299,99 zł - buty K. Mielnik, 280,49 zł - buty M. Pękalski, 959,99 zł - buty N. Radgowski, 244,99 zł - buty K. Bielak, 800,71 zł - torby, kurtki i dresy dodatkowe, 925,91 zł - piłki Select, 359,99 zł - buty W. Sobkowiak, 303,99 zł - buty J. Płaziuk, 219,99 zł - buty M. Chorąży, 199,90 zł - rękawice bramkarskie Uhlsport K. Nowak i M. Zbierant, 227,99 zł - buty J. Płaziuk)

* Transport - 3500 zł (runda jesienna firma Lewma)

* Opłata sędziów - 5320 zł (2875 zł - e-delegacje runda jesienna, 2195 zł - e-delegacje runda wiosenna, 100 zł - turniej dla Helenki, 100 zł - sparing Ujeździec Wielki, 50 zł - sparing Milicz)

* Opłata związkowa - 1125 zł (500 zł - opłata regulaminowa, 100 zł - opłata licencyjna, 350 zł - opłata za żółte kartki K. Szewczyk, J. Płaziuk, N.Radgowski, W.Sobkowiak, A.Bielak, M. Zbierant, Ł. Matuszewski, T. Kiszczak, Basa, K. Zbierant, 75 zł - kary za 5 kartek, 100 zł - opłata wypożyczenie Płaziuk)

* Ubezpieczenie zawodników - 665 zł

* Wynagrodzenia - 5500 zł (4000 zł - trener, 1500 zł - gospodarz boiska)

* Utrzymanie boiska - 3553,12 zł (76,21 zł - artykuły do łazienki, 50,03 zł - paliwo diesel do kosiarki wrzesień, 13,20 zł - środek owadobójczy, 100,02 zł - paliwo diesel do kosiarki, 268 zł - zakup 6 emulsji, 500 zł - naprawa skrzyni biegów kosiarki, 108,11 zł - skrzynka rozruchowa do studni, 340,80 zł - emulsje do linii 4 sztuki, 95,79 zł - olej hydrauliczny Agrol do kosiarki, 35 zł - napinacz do kosiarki, 375,61 zł - części do kosiarki, 465 zł - emulsje do linii 6 sztuk, 525 zł - nawóz saletra i sól potasowa, 483 zł - nawóz polifoska, 46 zł - 2 kg karbidu na krety, 38 zł - szpadel, 33,35 zł - uchwyty rynnowe i wkręty)

* Oświetlenie boiska - 6175,66 zł (4100 zł - zakup kabla, 1221,48 zł - zakup bednarki i wyłącznika, 854,18 zł - zakup złączek, puszek, uziomu)

* Inne wydatki - 2180,59 zł (118,44 zł - napoje i grill Miłcz, 95,79 zł - wędliny Miłcz, 39,28 zł - napoje Krzyżanowice, 773,53 zł - artykuły spożywcze i jedzenie na uroczystość zakończenia sezonu, 440 zł - zakup statuetek i podziękowań, 80 zł - grill Oleśnica, 43 zł - napoje trening Dziadowa Kłoda, 121 zł - grill Gręboszyce, 112,63 zł - grill Bukowinka, 85,45 zł - grill Łuczyna, 107,47 zł - grill Dobrzeń, 58 zł - wiązanka kwiatów, 106 zł - zakup ciśnieniomierza do piłek i 12 szt. zamrażaczy)

* Opłata bankowa - 79,60 zł (64 zł - za 64 przelewy, 15,60 zł - prowizja za SMS)

---------------------------------------------------


2020 ROK

DOCHODY: 29 502,47 zł

WYDATKI: 25 225,65 zł

BILANS: + 4 276,82 zł (10 zł w kasie klubu, 30 zł - kasa boisko, 4 236,82 zł na koncie bankowym)

-------------

PRZYCHODY:

* Nadwyżka budżetowa z 2019 roku - 71,22 zł

* Składka członkowska 8 osób - 240 zł

* Zaległa składka za poprzednie lata 1 osoba - 30 zł

* Dotacja z gminy Milicz - 18 500 zł

* Mikropożyczka COVID-19 - 2 028 zł

* Wpłaty sponsorów - 5000 zł (1 500 zł - Tarczyński, 1 000 zł - Bank Spółdzielczy, 800 zł - Nadleśnictwo Milicz, 600 zł - Andrzej Gromko, 600 zł - Małgorzata Uszyńska, 400 zł - Józef Lorenc, 100 zł - Edward Markiewicz)

* Zrzutka na utrzymanie boiska - 496 zł (376 zł - Zrzutka.pl, 50 zł - J. Grzywacz, 70 zł - L. Zbierant)

* Dodatkowa składka na koszenie boiska 8 osób - 850 zł

* Darowizna na sprzęt - 1475 zł (470 zł - 6 koszulki polo K.Adler, P. Adler, Jakubowski, Broda, Kubiak, 160 zł - 2 koszulki polo W. Balwar i K. Adler, 160 zł - 2 koszulki meczowe Wawrzyniak, 105 zł - 2 koszulki Jakubowski, 320 zł - 4 koszulki T. Michalak, 80 zł - M. Zbiarant, 160 zł - D. Baziuk, 20 zł - szalik M.Horbik)

* Dopłata zawodników do sprzętu - 812,25 zł (89 zł - P. Kozieł, 132,99 zł - K. Szewczyk, 99,99 zł - A. Bielak, 133,01 zł - M. Mocydlarz, 279,99 zł - N. Radgowski, 68,28 zł - K. Zbierant, 8,99 zł - M.Zbierant)

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 14 135,06 zł (289 zł - buty P. Kozieł, 332,99 zł - buty K. Szewczyk, 460 zł - dresy dla Pękalski i Rak, 950 zł - dodatkowe koszulki dla kibiców, 268,28 zł - buty K. Zbierant, 358,98 zł - rękawice M. Zbierant, 149 zł - buty M. Horbik, 315 zł - koszulki i getry Keeza dla bramkarzy, 4954,60 zł - 46 koszulek polo i 35 kompletów treningowych Keeza, 2786,60 zł - bramka przenośna Yakima, drabinka i tyczki, 517,72 zł - 28 znaczników, 200 zł - buty M. Balwar, 255 zł - rękawice M. Zbierant, 299,99 zł - buty A. Bielak, 870,91 zł - 10 sztuk piłek Select, 214 zł - rękawice M. Chorąży, 99,99 zł - spodnie M. Chorąży, 333,01 zł - buty M. Mocydlarz, 479,99 zł - buty N. Radgowski)

* Opłata sędziów - 3075 zł (2695 zł - płatne z góry za całą rundę jesienną, 50 zł - sparing Radziądz, 100 zł - sparing Sulmierzyce, 50 zł - sparing Krośnice, 100 zł - sparing Kuźniczysko, 80 zł - sparing Widawa Wrocław)

* Opłata związkowa - 900 zł (200 zł - opłata transferowa Pękalski, 200 zł - opłata licencyjna, 200 zł - opłata transferowa Gajowy, 150 zł - opłata za wyrejestrowanie Kapała, 100 zł - opłata za Puchar Polski, 50 zł - opłata za żółte kartki K.Zbierant i N.Radgowski)

* Ubezpieczenie zawodników - 665 zł

* Wynagrodzenia - 3000 zł (2000 zł - trener, 1000 zł - gospodarz boiska)

* Utrzymanie boiska - 2 345,12 zł (491,51 zł - nawóz październik, 366,75 zł - nawóz sierpień, 380 zł - zakup 11 wiaderek farb, 488,36 zł - zakup 100m kabla i narzędzi, 231 zł - zakup 7 wiaderek farb, 387,50 zł - zakup 5 wiaderek emulsji Gold)

* Inne wydatki - 1061,22 zł (76,75 zł - grill Grabowno, 42 zł - napoje Krośnice, 126,20 zł - grill po Kuźniczysko i Miłcz, 42 zł - napoje Miłcz, 45 zł - napoje Kuźniczysko, 94,09 zł - grill po Krośnicach, 42,37 zł - grill po Sulmierzycach, 72,13 zł - grill po Radziądzu, 110,40 zł - napoje po treningu 29.05, 1 zł - weryfikacja profilu na Zrzutka.pl, 313,78 zł - prezent weselny, 36,50 zł - zamrażacze, 42 zł - napoje Postolin, 17 zł - wydanie zaświadczenia)

* Opłata bankowa - 44,25 zł (42 zł - za 42 przelewy, 2,25 zł - prowizja za SMS)

---------------------------------------------------


2019 ROK

DOCHODY: 23 762,30 zł

WYDATKI: 23 691,08 zł

BILANS: + 71,22 zł (0 zł w kasie klubu, 71,22 zł na koncie bankowym)

-------------

PRZYCHODY:

* Nadwyżka budżetowa z 2018 roku - 1171,57 zł

* Składka członkowska 14 osób - 420 zł

* Zaległa składka za poprzednie lata 2 osoby - 160 zł

* Wpłaty sponsorów - 2700 zł (500 zł - Bank Spółdzielczy, 500 zł - firma Tarczyński, 300 zł - Apteka Lorfarm Józef Lorenc, 600 zł - Andrzej Gromko, 600 zł - Małgorzata Uszyńska, 200 zł - Edward Markiewicz)

* Dotacja z gminy Milicz - 17 000 zł

* Dopłata zawodników do kolacji (15 osób) - 450 zł

* Zakup koszulek meczowych - 540 zł (180 zł - B. Kubiak, 160 zł - Jakubowski, 100 zł - Markiewicz, 100 zł - D. Smok)

* Dopłata zawodników do sprzętu - 1319,96 zł (44 zł - M. Chorąży, 498,99 zł - N. Radgowski, 233 zł - K. Zbierant, 119 zł - W. Sobkowiak, 287,99 zł - M. Zbierant, 46,99 zł - A. Partyka, 89,99 zł - P. Nowak)

* Kapitalizacja odsetek - 0,77 zł

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 8098,07 zł (3122,50 zł - koszulki meczowe Keeza, 166,41 zł - koszulka i spodenki bramkarza nr 33, 230,18 zł - nadruki i spodnie nr 13, 270 zł - ochraniacze i rękawice M. Chorąży, 124,99 zł - piłka meczowa Adidas, 698,99 zł - buty N. Radgowski, 254 zł - buty M. Zbierant, 135 zł - rękawice K. Nowak, 433 zł - buty K. Zbierant, 319 zł - buty W. Sobkowiak, 246,99 zł - buty A.Partyka, 175 zł - buty P. Balaga, 562,99 zł - rękawice i sprzęt M. Zbierant, 526,32 zł - zakup 32 getrów oraz nadruki, 34 zł - nadruki na bluzę nr 24, 289,99 zł - buty P. Nowak, 200 zł - buty Tyca, 308,71 zł - Saller 5 spodenek, 1 dres i 4 nadruki)

* Opłata sędziów - 3935 zł (2065 zł - płatne z góry za całą rundę jesienną, 1490 zł - płatne z góry za całą rundę wiosenną, 80 zł - sparing ze Szprudowo, 35 zł - sparing z Plon, 30 zł - sparing z Piotrkowice, 30 zł - sparing z Brzeźnem, 35 zł - sparing z Radziądzem, 60 zł - sparing z Radziądzem 2, 60 zł - sparing z Cieszkowem, 50 zł - sparing z Łoziną)

* Opłata związkowa - 1489 zł (500 zł - opłata za puchar i transfery Babiarz, Chorąży), 300 zł - opłata transferowa Grzywaczwski i Tyca, 214 zł - opłata transferowa i zatwierdzenie W. Sobkowiak i P. Balaga, 75 zł - opłata za kartki A. Bielak, S. Ławniczak i M. Zbierant, 300 zł - opłata ryczałtowa za sezon 2019/20, 100 zł - kara M. Zbierant)

* Ubezpieczenie zawodników - 630 zł

* Paliwo - 2650 zł (1600 zł - M. Balwar, 1050 zł - A. Sadowski)

* Utrzymanie boiska - 2473,30 zł (750 zł - zakup wózka do malowania linii, 633,80 zł - wkład własny do Inicjatywy Lokalnej, 81 zł - zakup 3 emulsji Malfarb, 155 zł - zakup 5 emulsji Iriss, 142 zł - zakup 2 emulsji elewacyjnych Gold, 205 zł - naprawa pompy + wtyczka, 30 zł - zakup 2 emulsji Iriss, 166,50 zł - zakup 1 emulsji Gold i 3 Max, 93 zł - zakup 3 emulsji Max, 124 zł - zakup 4 emulsji Max, 93 zł - zakup 3 emulsji Ultra Biała)

* Inne wydatki - 4 367,46 zł (1020 zł - kolacja po meczu ze Szprudowem, 376,30 zł - zakup napojów kolacja, 200 zł - paliwo na boisko zwrot Andrzej, 115,94 zł - zakup pierwszego przedłużacza bębnowego, 120,94 zł - zakup drugiego przedłużacza bębnowego, 30 zł - zakup 2 formularzy do sprawozdań, 69,75 zł - grill po Postolinie, 69,80 zł - grill po Ujeźdźcu Wielkim, 54 zł - trutka, 85,60 zł - zakup napoi boisko nr 1, 39,80 zł - zakup napoi nr 2, 89,98 zł - prezent dla elektryka, 73,76 zł - grill po Sokołowicach, 131,61 zł - grill + napoje po Zawoni, 510 zł - statuetki na zakończenie sezonu, 1379,98 zł - zwrot dla Prezesa za naprawę kosiarki i zakończenie sezonu)

* Opłata bankowa - 48,25 zł (48 zł - za 48 przelewów, 0,25 zł - za 1 SMS)

---------------------------------------------------

2018 ROK

PRZYCHODY: 23110,28 zł

WYDATKI: 21938,71 zł

BILANS: + 1171,57 zł (195 zł w kasie klubu, 976,57 zł na koncie bankowym)

-------------

DOCHODY:

* Nadwyżka budżetowa z 2017 roku - 255,71 zł

* Składki członkowskie 9 osób - 270 zł

* Dodatkowe wpłaty - 15 zł (10 zł - A. Bielak, 5 zł - B. Kubiak)

* Zaległa składka za 2017 rok 2 osoby - 50 zł

* Wpłaty sponsorów - 2600 zł (600 zł - Andrzej Gromko, 600 zł - Zarządzanie Nieruchomością M. Uszyńska, 500 zł - Bank Spółdzielczy, 300 zł - Józef Lorenc, 300 zł - Tarczyński S.A., 300 zł - Władysław Skiba Usługi Budowlane)

* Dotacja z gminy Milicz - 15 000 zł

* Rezerwa z paliwa - 1850,40 zł

* Dopłata zawodników do kolacji (16 osób) - 330 zł

* Zysk z zabawy andrzejkowej - 60,30 zł

* Zapłata za szaliki (43 sztuki) - 1075 zł

* Zbiórka zawodników na zakończeniu - 243,70 zł

* Dopłata zawodników do butów - 1357,91 zł (9,98 - K. Szewczyk, 37,98 zł - Ł. Matuszewski, 259,98 zł - K. Bielak, 175 zł - T. Kiszczak, 499,99 zł - N. Radgowski, 129,99 zł - S.Ławniczak, 19 zł - K. Adler, 4 zł - A. Sadowski, 44 zł - A. Bielak, 29 zł - Ł. Matuszewski, 29,99 zł - M. Zbierant, 119 zł - K.Nowak do rękawic)

* Kapitalizacja odsetek - 2,26 zł

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 7593,26 zł (2229 zł - zakup bramki przenośnej, 209,98 zł - buty K. Szewczyk, 237,98 zł - buty Ł. Matuszewski, 459,98 zł - buty K. Bielak, 239 zł - rękawice K. Nowak, 426 zł - zakup 6 piłek Adidas, 175 zł - buty T. Kiszczak, 55,95 zł - zakup 5 ochraniaczy, 91,69 zł - zakup 10 getrów czerwonych, 180,40 zł - buty J. Radgowski, 699,99 zł - buty N. Radgowski, 215 zł - buty A. Bielak 2, 229,99 zł - buty M. Zbierant, 175,40 zł - buty A.Knefel, 329,99 zł - buty S. Ławniczak, 219 zł - buty K. Adler, 204 zł - buty A. Sadowski, 229 zł - buty A. Bielak, 229 zł - buty Ł. Matuszewski, 181 zł - 3 spodenki, 2 getry czerwone, nadruki, 165 zł - rękawice K.Nowak, 48 zł - nadruk na 4 koszulki, 199 zł - buty M. Balwar, 92,90 zł - nadruki, lód i igły, 71,01 - koszulka polo dla gospodarza)

* Opłata sędziów - 2725 zł (1480 zł - płatne z góry za całą rundę jesienną, 980 zł - płatne z góry za całą rundę wiosenną, 20 zł - sparing z Barycz Juniorzy, 40 zł - sparing z Orkan Borzęcin, 40 zł - sparing lato z KS Piotrkowice, 20 zł - sparing zima z KS Piotrkowice, 70 zł - sparing z KP Szprudowo, 30 zł - sparing z Skokowa, 25 zł - sparing z Barycz Juniorzy, 20 zł - sparing z Postolin)

* Opłata związkowa - 1331 zł (1010 zł - opłaty startowe nowy sezon, 200 zł - za wydanie licencji na nowy sezon, 21 zł - zatwierdzenie Ławniczak, Szewczyk i J.Radgowski, 100 zł - opłata za kartki K.Mielnik i A.Knefel, K. Zbierant, N. Radgowski)

* Ubezpieczenie zawodników - 680 zł

* Utrzymanie boiska - 1846,29 zł (300 zł - paliwo agregat dla Jurka, 149,99 zł - paliwo do agregatu, 150 zł - wypożyczenie wertykulatora, 103,60 zł - zakup nawozu, 41,55 zł - zakup 8 dysz do zraszaczy, 40,32 zł - zakup redukcji i szybkozłączek do węży, 192,75 zł zakup nawozu Polifoska, 76 zł - zakup torfu, 11 zł - zakup paska do wertykulatora, 96 zł - zakup 200 kg wapna, 18 zł - zakup żyłki tnącej do kosy, 100 zł - zakup 100 kg nawozu saletrzak, 140 zł - zakup 100 kg mocznika od p.Nowackiego, 126 zł - zakup torfu do dosiewki, 61,60 zł - zakup wkrętów i kotw do ławek, 120 zł - zakup 2 impregnatów do desek, 85,50 zł - zakup 3 emulsji białych Malfarb, 33,98 zł - zakup 2 emulsji białych Brico)

* Paliwo - 4550,40 zł (2700 zł - A. Sadowski, 1850,40 zł - rezerwa paliwa)

* Inne wydatki - 3130,76 zł (922,50 zł - zakup 49 szalików, 806,53 zł - kolacja po meczu ze Szprudowem, 36,20 zł - znaczki pocztowe i koperty, 520 zł - zakup statuetek, 110,25 zł - konsumpcja na zakończenie sezonu, 149,50 zł - napoje na zakończenie, 115 zł - zakup 3 flag, 35,50 zł - zakup 3 uchwytów i trzonków do flag, 200 zł - tablice z podziękowaniami na otwarcie boiska, 199,88 zł - kupno 25 proporczyków, 35,40 zł - mop, miotła i szufelka)

* Opłata bankowa - 82 zł (52 zł - za 52 przelewy, 20 zł - za listę haseł, 10 zł - zmiana karty wzorów podpisów)

---------------------------------------------------

2017 ROK

PRZYCHODY: 19 938,12 zł

WYDATKI: 19 682,41 zł

BILANS: + 255,71 zł (80 zł w kasie klubu, 175,71 zł na koncie bankowym)

-------------

DOCHODY:

* Nadwyżka budżetowa z 2016 roku - 257,45 zł

* Składki członkowskie 9 osób - 220 zł

* Dodatkowe wpłaty - 119,55 zł (57,55 zł - B. Jakubowski, 62 zł - zrzutka po Pucharze)

* Wpłaty sponsorów - 1 400 zł (600 zł - Zarządzanie Nieruchomością M. Uszyńska, 500 zł - Andrzej Gromko, 300 zł - Niko II Jacek Kuteraś Usługi Transportowe)

* Dotacja z gminy Milicz - 15 000 zł

* Rezerwa z paliwa - 2010,23 zł

* Dochód z zabawy andrzejkowej - 50 zł

* Dopłata zawodników do butów - 879,87 zł (83,90 zł - P. Romańczuk, 99,99 zł - K. Nowak, 69,99 zł - K. Gil, 29 zł - B. Smoczyk, 249,99 zł - N. Radgowski, 60 zł - M. Horbik, 79 zł - M. Mocydlarz, 169 zł - D. Baziuk, 39 zł - M. Zbierant do rękawic)

* Kapitalizacja odsetek - 1,02 zł

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 6952,12 zł (837,05 zł - zakup 4 dresy rezerwowe, 1 dres K. Mielnik, kosz na piłki, sztuczny lód, 1178,01 zł - zakup 11 piłek, 84,60 zł - zakup 10 sztuk czerwonych getrów, 1484,76 zł - koszulka trenera, dresy i kurtki dla nowych zawodników, buty A.Krupa, 5 toreb, 2 opaski kapitańskie, koszulka nr 26, nadruki, 283,90 zł - buty P. Romańczuk, 299,99 zł - buty K. Nowak, 189 zł - buty Ł. Matuszewski, 269,99 zł - K. Gil, 229 zł - buty B. Smoczyk, 179 zł - buty A. Partyka, 449,99 zł - buty N. Radgowski, 260 zł - buty M. Horbik, 279 zł - buty M. Mocydlarz, 369 zł - buty D. Baziuk, 239 zł - rękawice M. Zbierant 2, 119,99 zł - rękawice M. Zbierant, 105,90 zł - rękawice K. Nowak, 93,94 zł - 6 ochraniaczy)

* Opłata sędziów - 2280 zł (98 zł - mecz z Ujeźdźcem Wielkim, 98 zł - mecz z Zawonią, 98 zł - mecz z Biedaszkowem, 98 zł - mecz z Koniowem, 252 zł - Puchar Polski ze Żmigrodem, 50 zł - sparing ze Żmigródkiem, 252 zł - Puchar Polski z Gądkowicami, 30 zł - sparing z juniorami Baryczy, 40 zł - sparing z Borzęcinem, 98 zł - mecz z Kaszycami Wielkimi, 98 zł - mecz z Bukowinką, 98 zł - mecz z Cieszkowem, 98 zł - mecz z Kuraszkowem, 98 zł - mecz ze Wszemirowem, 252 zł - mecz z Sułowem, 40 zł - sparing z Borzęcinem, 50 zł - sparing ze Żmigródkiem, 60 zł - sparing ze Zdunami, 60 zł - sparing z Międzyborzem, 30 zł - sparing z Postolinem, 282 zł - podatek do Urzędu Skarbowego)

* Paliwo - 4760,23 zł (2750 zł - A. Sadowski, 2010,23 zł - rezerwa paliwa)

* Opłata związkowa - 2516 zł (1560 zł - opłata w DZPN członkowska i startowa, 792 zł - opłaty w DZPN za nowych zawodników, 150 zł - opłata za kartki D. Baziuk, K. Kiszczak, K. Zbierant, A. Bielak, M. Balwar, T. Kiszczak 14 zł - zatwierdzenie Ł. Kociuba, Sz. Zakowicz)

* Ubezpieczenie zawodników - 512 zł

* Badania lekarskie - 500 zł

* Utrzymanie boiska - 1192 zł (1150 zł - montaż pompy z materiałem, 42 zł - zakup środka na chwasty Chwastox Trio)

* Inne wydatki - 906,66 zł (420 zł - statuetki dla zawodników, 300 zł - obiad na zakończenie sezonu, 169,66 zł - napoje na zakończenie sezonu, 17 zł - za wydanie zaświadczenia)

* Opłata bankowa 63,40 zł - (38 zł - za 38 przelewów, 10 zł - za listę haseł, 9 zł - za 3 wypłaty gotówki, 6,40 zł - za 8 przelewów do Urzędu Skarbowego)

---------------------------------------------------

2016 ROK

DOCHODY: 15 204,20 zł

WYDATKI: 14 946,75 zł

BILANS: + 257,45 zł (50 zł w kasie klubu, 207,45 zł na koncie bankowym)

-------------

DOCHODY:

* Nadwyżka budżetowa z 2015 roku - 1 811,11 zł

* Składki członkowskie 17 osób - 340 zł

* Dodatkowe wpłaty - 110 zł (60 zł - K. Zbierant, 30 zł - B. Jakubowski, 20 zł - B. Kubiak)

* Wpłaty sponsorów - 400 zł (200 zł - Bank Spółdzielczy w Miliczu, 200 zł - Pasieczny Radosław i Józef)

* Dotacja z gminy Milicz - 10 000 zł

* Rezerwa z paliwa - 1340,06 zł

* Dochód z zabawy andrzejkowej - 140 zł

* Dopłata zawodników do butów - 1061,63 zł (59,99 zł - A.Balwar, 160,99 - K. Wawrzyniak, 77,59 zł - N. Radgowski 1, 149 zł - M. Balwar, 70,05 zł - K. Kiszczak, 125 zł - K. Zbierant, 99,99 zł - T. Kiszczak, 129 zł - E. Sobieski, 49,99 zł - N. Radgowski 2, 40,04 - A. Balwar 2, 99,99 zł - D. Smok)

* Kapitalizacja odsetek - 1,40 zł

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 6 042,16 zł (1 861,24 zł - 25 getrów białych+5 dresów (Krupa, 4 rezerwa)+2 koszulki białe (Smok, Maniecki)+5 spodenek (Krupa, Maniecki+3 rezerwowe)+2 kurtki ortalionowe (Krupa, 1 rezerwa), 472 zł - 4 ortaliony Saller, 385,30 zł - 2 dresy nr 13 i 23 oraz spodenki czerwone Saller, 225 zł - 25 par niebieskich getrów Jako, 203 zł - zakup 1 koszulki Saller nr 23 + nakolanniki bramkarskie, 185 zł - rękawice bramkarskie, 159,99 zł - buty A.Balwar, 140,04 - buty A.Balwar 2, 260,99 zł - buty K. Wawrzyniak, 177,59 zł - buty N. Radgowski 1, 149,99 zł - buty N. Radgowski 2, 249 zł - buty M. Balwar, 170,05 zł - buty K. Kiszczak, 225 zł - buty K. Zbierant, 199,99 zł - buty T. Kiszczak 1, 289 zł - buty T. Kiszczak 2, 229 zł - buty E. Sobieski, 299,99 zł - buty D. Smok, 159,99 zł - rękawice bramkarskie Reusch)

* Opłata sędziów - 2183 zł (98 zł - mecz z Komorowem, 98 zł - mecz z Biedaszkowem Wielkim, 98 zł - mecz z Grabownem Wielkim, 98 zł - mecz z Ujeźdźcem Małym, 98 zł - mecz z Łazami, 252 zł - mecz ze Skokową, 98 zł - mecz z Ujeźdźcem Wielkim, 30 zł - sparing z Borzęcinem, 30 zł - sparing z Kuźniczyskiem, 30 zł - sparing z Łazami, 98 zł - mecz z Komorowem, 98 zł - mecz z Paniowicami, 300 zł - mecz z Ujeźdźcem Małym, 98 zł - mecz ze Szczytkowicami, 175 zł - mecz z Postolinem, 98 zł - mecz z Czatkowicami, 50 zł - sparing z Krośnicami, 25 zł - sparing z Komorowem, 25 zł - sparing z juniorami Plonu, 286 zł - podatek do Urzędu Skarbowego)

* Paliwo - 1640,06 zł (200 zł - T. Kiszczak, 100 zł - K. Kiszczak, 1340,06 zł - rezerwa paliwa)

* Opłata związkowa - 1 663 zł (1 268 zł - wpisowe, składka + uprawnienie zawodników, 200 - opłata licencyjna w DOLZPN, 150 zł - wyrejestrowanie D. Baziuk, 20 zł - opłata za kartki J.Radgowski, 25 zł - opłata za kartki D. Smok)

* Ubezpieczenie zawodników - 500 zł

* Badania lekarskie - 800 zł

* Wkład własny do budowy boiska za 2016 rok - 1300 zł

* Inne wydatki - 773,53 zł (380 zł - statuetki dla zawodników, 300 zł - obiad na zakończenie sezonu, 40 zł - wymiana pieczątek, 36,53 zł - zakup ulotek, 17 zł - za wydanie zaświadczenia)

* Opłata bankowa 45 zł - (30 zł - za 30 przelewów, 15 zł - za 5 wypłat gotówki)

---------------------------------------------------

2015 ROK

DOCHODY: 13 046,81 zł

WYDATKI: 11 235,70 zł

BILANS: + 1 811,11 zł (413 zł w kasie klubu, 1 398,11 zł na koncie bankowym)

-------------

DOCHODY:

* Składki członkowskie 17 osób - 340 zł

* Dodatkowe wpłaty - 355,75 zł (120 zł - K. Zbierant, 90 zł - S. Zasada, 45,75 zł - B. Jakubowski, 40 zł - D. Chojnacki, 30 zł - P. Małecki, 30 zł - J. Radgowski)

* Wpłaty sponsorów - 3750 zł (2 000 zł - Nadleśnictwo Milicz, 500 zł - Tarczyński S.A., 300 zł - Bank Spółdzielczy w Miliczu, 300 zł - Niko II Jacek Kuteraś Usługi Transportowe, 200 zł - Apteka Lorfarm Józef Lorenc, 200 zł - Piekarnia Krośnice Paweł Olek, 150 zł - Restauracja Lema Milicz Paweł Kagan, 100 zł - Konart Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Konrad Korzeniowski)

* Dotacja z gminy Milicz - 8300 zł

* Rezerwa z paliwa - 300,05 zł

* Kapitalizacja odsetek - 1,01 zł

-------------

WYDATKI:

* Zakup sprzętu - 8 118,36 zł  (3 650 - zakup 23 dresów Saller, 2 040 - zakup 18 koszulek meczowych Adidas, 528 zł - zakup 2 strojów bramkarskich i 1 kompletu meczowego Saller, 458 zł - nadruki niebieskie stroje + koszulka dla sponsora, 346 zł - zakup 4 piłek meczowych Zina, 227 zł - 2 meczowe komplety niebieskie + 5 spodenek Rhinos, 203 zł - 4 meczowe komplety niebieskie Rhinos, 194 zł - rękawice bramkarskie, 167 - zakup 11 plastronów z nadrukiem, 119,54 zł - 20 par czerwonych getrów, 121,92 zł - 8 sztuk ochraniaczy, 63,90 zł - 7 par czerwonych getrów+2 dla bramkarzy)

* Opłata związkowa - 415 zł (350 zł - wyrejestrowanie z DZPN następujących zawodników: A. Balwar, N. Radgowski, K. Zbierant, K. Wawrzyniak, 25 zł - zaległe kartki J. Radgowski, 40 zł - opłata za kartki D. Baziuk, A. Bielak)

* Halówka - 450 zł (200 zł - wpisowe za halówkę w Krośnicach, 200 zł - wpisowe za halówkę w Miliczu, 50 zł - kara w Miliczu)

* Opłata sędziów - 936 zł  (98 zł - mecz z Bychowem, 252 zł - mecz z Lubielem, 48 zł - obserwator Lubiel, 98 zł - mecz z Łapczycami, 98 zł - mecz z Głuchowem Górnym, 98 zł - mecz ze Złotowem, 98 zł - mecz z Brzeźnem, 48 zł - obserwator Brzeźno, 98 zł - mecz z Pawłowem Trzebnickim)

* Badania lekarskie - 300 zł

* Ubezpieczenie zawodników - 240 zł

* Paliwo - 520,05 zł (100 zł - T. Kiszczak, 50 zł - S. Gryglewicz, 50 zł - K. Wawrzyniak, 20 zł - K. Nowak, 300,05 zł - rezerwa paliwa)

* Wyrobienie pieczątek - 90 zł (50 zł - klubowa, 40 zł - imienna dla prezesa)

* Opłaty rejestracyjne klubu - 27 zł (17 zł - za wydanie zaświadczenia, 10 zł - za wpis do ewidencji)

* Promocja klubu - 108,29 zł (20,30 zł - druk 50 ulotek, 87,99 zł - podziękowanie dla właścicieli Kaskady)

* Opłata bankowa 31 zł - (7 zł - za listę kodów do przelewów, 15 zł - za 15 przelewów, 9 zł - za 3 wypłaty gotówki)

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości